Gada uzdevumi

Galvenie uzdevumi

2025./2026.mācību gadam  

Prioritāte Plānotie sasniedzamie rezultāti
Nr.1

Izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstības veicināšana sadarbībā ar izglītojamo vecākiem

Kvalitatīvi:

– sistemātiska daudzveidīgu mācību metožu izmantošana valodas un  lasītprasmes attīstībā;

– organizēti pedagogu profesionālās kompetences pilnveides semināri un konsultācijas tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– izglītojamo valodas prasmes un lasītprasmes ir attīstītas atbilstoši vecumam un individuālajām spējām;

– veikta vecāku izglītošana bērnu valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– vecāki sistemātiski līdzdarbojas izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstībā, izmantojot valodas jomas satura lapas;

– ir papildināta un pilnveidota valodas jomas materiāla bāze.

Kvantitatīvi:

– 1 izglītojošais seminārs pedagogiem par tekstpratības, valodas un  lasītprasmes attīstību;

– 9 konsultācijas tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– katrā grupā ir lasīšanas stūrītis “Lasīšanas ligzda”, kurā regulāri mainās grāmatu piedāvājums, atbilstoši tematam un gadalaikam;

– katru mēnesi pedagogi sagatavo valodas jomas satura lapu un nosūta vecākiem uz E-klase pastu un mudina vecākus līdzdarboties valodas attīstības jautājumos;

– turpināt ievesto tradīciju grupās – regulāri grupās organizēt  “Valodas svētkus”, sadarbībā ar vecākiem, (bērni skandēs latviešu dzejnieku dzeju, latviešu tautas dziesmas);

– katrs pedagogs ir izveidojis  vismaz 1 valodas jomas metodisko līdzekli (spēle, interaktīvais materiāls utt.);

– 10 valodas jomas (vai saistītas ar to) nodarbības vēro administrācija;

– 10 atklātās nodarbības iestādes pedagogiem (Valodas struktūra. Skaņa; Saziņa kontekstā. Saruna; Valodas struktūra. Lasīšana)   tiks vērotas un analizētas;

– 80-90% izglītojamo piedalās valodas svētkos;

– 80% izglītojamo valodas jomas prasmes un zināšanas ir apgūtas atbildoši vecumam un individuālajām spējām;

– 100 % pedagogu pilnveidoja savu profesionālo kompetenci valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– 100 % izglītojamo vecākiem ir sniegta izglītojošā informācija par tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumiem, plānotiem monitoringa darbiem  E-klasē.

 

 

 

Nr.2

Droša (bez vardarbības)  un veselīga dzīvesveida    veicināšana un popularizēšana

Kvalitatīvi:

– sistemātiskā daudzveidīgu mācību metožu izmantošana droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida popularizēšanā;

– pilnveidota pedagogu profesionālā kompetence par drošu un  veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā;

– veikta vecāku izglītošana par bērnu drošu un  veselīgu dzīvesveidu;

– ir papildināta un pilnveidota materiāla bāze bērnu droša un veselīga dzīvesveida veicināšanas jautājumos.

Kvantitatīvi:

– 1 izglītojošs seminārs pedagogiem par  bērnu drošu (bez vardarbības)  un veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā;

– 1 metodiskās literatūras un materiālu  izstāde par bērnu drošu un  veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā;

–  katrā grupā ir izveidots ūdens dzeršanas stūrītis un ir atgādnes bērniem par drošu  un veselīgu dzīvesveidu;

–  katrs pedagogs ir izveidojis  vismaz 1 metodisko līdzekli (spēle, interaktīvais materiāls utt.) saistītu ar bērnu drošu un veselīgu dzīvesveidu;

–  2 aktīvi pasākumi svaigā gaisā izglītojamo ģimenēm;

– 4 nodarbības bērnu droša un veselīga dzīvesveida veicināšanā vēros administrācija;

– 1 sporta nodarbība bērnu droša un veselīga dzīvesveida  veicināšanā tiks vērota un analizēta;
–   100 % pedagogu pilnveidoja savu profesionālo kompetenci  droša un veselīga dzīvesveida veicināšanas jautājumos;

–   1 izglītojošā lekcija vecākiem;

– 100 % izglītojamo ir zināšanas par droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida pamatprincipiem;

– 100 % izglītojamo vecāku ir sniegta izglītojošā informācija par bērnu droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida jautājumiem E-klasē.

 

 

 

Nr.3

Vecāku līdzdalības veicināšana  bērnu vispusīgās attīstības sekmēšanā

 

 

Kvalitatīvi:

– vecākiem ir izpratne par sadarbības ar pedagogiem nozīmi izglītojamo attīstības jautājumos;

– pedagogi sistemātiski veic vecāku informēšanu par mācību procesu un bērnu attīstības jautājumiem;

-izglītojamo vecāki sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos.

Kvantitatīvi:

– 1 kopsapulce vecākiem par sadarbību izglītojamo attīstības jautājumos: iestādes atbalsta komandas darbs, informācija par iestādes plānotajiem pasākumiem, pašvaldības Sociālā dienesta atbalsta iespējas (psihologs, smilšu terapija, pabalsti u.c.), programma STOP 4-7, Rēzeknes pamatskolas – attīstības centra un Rēzeknes skolu piedāvājumi, informācija par interešu pulciņiem un maksas pulciņiem 2025./2026.m.g.;

– 1 grupu vecāku sapulce sadarbības veicināšanas jautājumos: informācija par sasniedzamajiem rezultātiem pa vecumposmiem un vecāku līdzdalības iespējām, informācija par plānotājiem pasākumiem sadarbībā ar vecākiem, informācija par konsultāciju laikiem un vecāku nedēļu;

– 1 izglītojošā lekcija vecākiem;

– 100% pedagogu ievieto informāciju par mācību procesa norisi un bērnu attīstības jautājumiem vecākiem E-klasē;

-100% pedagogu iepazīstina vecākus ar bērnu sasniegumiem 2 reizes mācību gadā E-klasē un klātienē;

– visi pedagogi izstrādā (PĒC PARAUGA) un realizē konsultāciju grafiku grupas vecākiem;

– vecāki regulāri iepazīstas ar informāciju E-klasē, apmeklē vecāku sapulces u.c. aktivitātes;

– organizēt vecāku nedēļu (atvērto durvju dienas);

– 100% vecāku sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos.

 

 

 

 

 

Skip to content