Galvenie uzdevumi
2025./2026.mācību gadam
| Prioritāte | Plānotie sasniedzamie rezultāti | 
| Nr.1 Izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstības veicināšana sadarbībā ar izglītojamo vecākiem | Kvalitatīvi: – sistemātiska daudzveidīgu mācību metožu izmantošana valodas un lasītprasmes attīstībā; – organizēti pedagogu profesionālās kompetences pilnveides semināri un konsultācijas tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos; – izglītojamo valodas prasmes un lasītprasmes ir attīstītas atbilstoši vecumam un individuālajām spējām; – veikta vecāku izglītošana bērnu valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos; – vecāki sistemātiski līdzdarbojas izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstībā, izmantojot valodas jomas satura lapas; – ir papildināta un pilnveidota valodas jomas materiāla bāze. Kvantitatīvi: – 1 izglītojošais seminārs pedagogiem par tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstību; – 9 konsultācijas tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos; – katrā grupā ir lasīšanas stūrītis “Lasīšanas ligzda”, kurā regulāri mainās grāmatu piedāvājums, atbilstoši tematam un gadalaikam; – katru mēnesi pedagogi sagatavo valodas jomas satura lapu un nosūta vecākiem uz E-klase pastu un mudina vecākus līdzdarboties valodas attīstības jautājumos; – turpināt ievesto tradīciju grupās – regulāri grupās organizēt “Valodas svētkus”, sadarbībā ar vecākiem, (bērni skandēs latviešu dzejnieku dzeju, latviešu tautas dziesmas); – katrs pedagogs ir izveidojis vismaz 1 valodas jomas metodisko līdzekli (spēle, interaktīvais materiāls utt.); – 10 valodas jomas (vai saistītas ar to) nodarbības vēro administrācija; – 10 atklātās nodarbības iestādes pedagogiem (Valodas struktūra. Skaņa; Saziņa kontekstā. Saruna; Valodas struktūra. Lasīšana) tiks vērotas un analizētas; – 80-90% izglītojamo piedalās valodas svētkos; – 80% izglītojamo valodas jomas prasmes un zināšanas ir apgūtas atbildoši vecumam un individuālajām spējām; – 100 % pedagogu pilnveidoja savu profesionālo kompetenci valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos; – 100 % izglītojamo vecākiem ir sniegta izglītojošā informācija par tekstpratības, valodas un lasītprasmes attīstības jautājumiem, plānotiem monitoringa darbiem E-klasē. 
 
 
 | 
| Nr.2 Droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida veicināšana un popularizēšana | Kvalitatīvi: – sistemātiskā daudzveidīgu mācību metožu izmantošana droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida popularizēšanā; – pilnveidota pedagogu profesionālā kompetence par drošu un veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā; – veikta vecāku izglītošana par bērnu drošu un veselīgu dzīvesveidu; – ir papildināta un pilnveidota materiāla bāze bērnu droša un veselīga dzīvesveida veicināšanas jautājumos. Kvantitatīvi: – 1 izglītojošs seminārs pedagogiem par bērnu drošu (bez vardarbības) un veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā; – 1 metodiskās literatūras un materiālu izstāde par bērnu drošu un veselīgu dzīvesveidu pirmsskolā; – katrā grupā ir izveidots ūdens dzeršanas stūrītis un ir atgādnes bērniem par drošu un veselīgu dzīvesveidu; – katrs pedagogs ir izveidojis vismaz 1 metodisko līdzekli (spēle, interaktīvais materiāls utt.) saistītu ar bērnu drošu un veselīgu dzīvesveidu; – 2 aktīvi pasākumi svaigā gaisā izglītojamo ģimenēm; – 4 nodarbības bērnu droša un veselīga dzīvesveida veicināšanā vēros administrācija; – 1 sporta nodarbība bērnu droša un veselīga dzīvesveida  veicināšanā tiks vērota un analizēta; – 1 izglītojošā lekcija vecākiem; – 100 % izglītojamo ir zināšanas par droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida pamatprincipiem; – 100 % izglītojamo vecāku ir sniegta izglītojošā informācija par bērnu droša (bez vardarbības) un veselīga dzīvesveida jautājumiem E-klasē. 
 
 
 | 
| Nr.3 Vecāku līdzdalības veicināšana bērnu vispusīgās attīstības sekmēšanā 
 
 | Kvalitatīvi: – vecākiem ir izpratne par sadarbības ar pedagogiem nozīmi izglītojamo attīstības jautājumos; – pedagogi sistemātiski veic vecāku informēšanu par mācību procesu un bērnu attīstības jautājumiem; -izglītojamo vecāki sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos. Kvantitatīvi: – 1 kopsapulce vecākiem par sadarbību izglītojamo attīstības jautājumos: iestādes atbalsta komandas darbs, informācija par iestādes plānotajiem pasākumiem, pašvaldības Sociālā dienesta atbalsta iespējas (psihologs, smilšu terapija, pabalsti u.c.), programma STOP 4-7, Rēzeknes pamatskolas – attīstības centra un Rēzeknes skolu piedāvājumi, informācija par interešu pulciņiem un maksas pulciņiem 2025./2026.m.g.; – 1 grupu vecāku sapulce sadarbības veicināšanas jautājumos: informācija par sasniedzamajiem rezultātiem pa vecumposmiem un vecāku līdzdalības iespējām, informācija par plānotājiem pasākumiem sadarbībā ar vecākiem, informācija par konsultāciju laikiem un vecāku nedēļu; – 1 izglītojošā lekcija vecākiem; – 100% pedagogu ievieto informāciju par mācību procesa norisi un bērnu attīstības jautājumiem vecākiem E-klasē; -100% pedagogu iepazīstina vecākus ar bērnu sasniegumiem 2 reizes mācību gadā E-klasē un klātienē; – visi pedagogi izstrādā (PĒC PARAUGA) un realizē konsultāciju grafiku grupas vecākiem; – vecāki regulāri iepazīstas ar informāciju E-klasē, apmeklē vecāku sapulces u.c. aktivitātes; – organizēt vecāku nedēļu (atvērto durvju dienas); – 100% vecāku sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos. |