Galvenie uzdevumi
2023./2024.mācību gadam
- Profesionālās un uz attīstību vērsta AS sniegšana mācīšanas un mācīšanās
procesā.
Plānotie kvalitatīvi rezultāti:– pedagogi savstarpēji sadarbojas, popularizē savu pieredzi AS sniegšanā un
dalās pieredzē ar kolēģiem;
– pedagogi vēro citu pedagogu rotaļnodarbības un veic nodarbību analīzi ar
3P metodes palīdzību;
– jauniem pedagogiem ir sniegts kvalitatīvs atbalsts;
– administrācija regulāri sniedz AS visiem pedagogiem.Plānotie kvantitatīvi rezultāti:
– 6 praktiskie semināri (rotaļnodarbību vērošana un analizēšana ar 3P metodi);
– 1 izglītojošs seminārs pedagogiem par profesionālās un uz attīstību vērstas AS sniegšanu mācīšanas un mācīšanās procesā;
– individuālās konsultācijas jauniem pedagogiem;
– administrācija vēro un analizē katra pedagoga 1 rotaļnodarbību mācību gada laikā;
– 1-2 pedagogu profesionālās darbības novērtēšana.
- Pārejas no mazākumtautību uz vispārējo pirmsskolas izglītības programmu nodrošināšana sadarbībā ar izglītojamo ģimenēm
Plānotie kvalitatīvi rezultāti:
- pilnveidotā pirmsskolas izglītības skolotāju profesionālā kompetence, kura nodrošina mācību satura apguvi latviešu valodā lingvistiski neviendabīgajā vidē;
- izglītojamo latviešu valodas prasmju kvalitatīva pilnveidošana interešu izglītības latviešu valodas pulciņos;
- regulāra skolotāju sadarbība un pieredzes apmaiņa, strādājot lingvistiski neviendabīgajā vidē;
- pilnveidotā mācību vide, kura veicina mācības valsts valodā.
Plānotie kvantitatīvi rezultāti:
- pirmsskolas izglītības skolotāji apmeklēs latviešu valodas aģentūras organizētus pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursus 2023./2024.m.g.;
- 1 izglītojošais seminārs par mācību satura apguves organizāciju latviešu valodā lingvistiski neviendabīgajā vidē;
- 3 pirmsskolas izglītības skolotāji organizēs interešu izglītības latviešu valodas pulciņus;
- sistemātiski tiks organizēti praktiskie semināri, kuru laikā vismaz 6 nodarbības runas jomā tiks vērotas un analizētas;
- visās grupās tiks pilnveidoti mācību centri ar mācību materiāliem valsts valodā (didaktiskās spēles, darba lapas, grāmatas c.).
- Izglītojamo patstāvīgas darbības un radošuma veicināšana sadarbībā ar izglītojamo ģimenēm
Plānotie kvalitatīvi rezultāti:
– attīstīts izglītojamo radošums atbilstoši izglītojamo vecumam;
– izglītojamie patstāvīgi darbojas grupu mācību centros, patstāvīgi darbojas ģimenēs, veic
pašapkalpošanu atbilstoši savam vecumam;
– izglītojamo attīstības vērtēšana kultūras izpratnes un pašizpausme mākslā mācību jomā notiek
regulāri, saskaņā ar izstrādāto iestādēs vērtēšanas kārtību.
Plānotie kvantitatīvi rezultāti:
-grupu izglītojamie patstāvīgi un radoši darbojas mācību centros;
– iestādē ir 2-3 interešu pulciņi;
– administrācija sniedz informāciju vecākiem par interešu izglītības iespējām ārpus izglītības
iestādes;
-1 izglītojošais seminārs par radošumu un patstāvīgas darbības veicināšanu;
– 6 nodarbības tiks vērotas un analizētas;
– 1 mācību un metodiskās literatūras izstāde;
– 4 izglītojamo radošo darbu izstādes;
– 4 radošo darbu izstādes “Es ar vecākiem”;
-1 konkurss izglītojamo ģimenēm;
– katra grupa sagatavo 2 teatrālos uzvedumus mācību gada laikā;
– veikta izglītojamo attīstības vērtēšana kultūras izpratnes un pašizpausme mākslā mācību jomā un
organizēta sadarbība ar vecākiem (vecāki ir iepazīstināti ar vērtēšanas rezultātiem un iesaistīti bērnu attīstības veicināšanā).