Galvenie uzdevumi
2021./2022.mācību gadam
1.Iestādes pašvērtēšanas sistēmas pilnveidošana;
Plānotie rezultāti:
Kvalitatīvi:
– pašvērtēšanā piedalās visas mērķgrupas (vecāki, pedagogi, dibinātāja pārstāvis) – pašvērtēšanā tiek izvērtēta ikgadējo prioritāšu īstenošana, izglītības un audzināšanas prioritāro darba virzienu ieviešana;
– pašvērtēšanā ir izmantotas vismaz trīs kvalitātes vērtēšanas metodes, par kurām vienojas visi iesaistītie – pašnovērtējuma ziņojumā 1.daļu sagatavo iestādes vadītāja, 2. daļu sagatavo metodiķe un pedagogi, 3 daļu sagatavo iestādes administrācija un vecāku pārstāvji no iestādes padomes;.
– izglītības iestādes vadītājs pašvērtēšanā nodrošina procesa virzību, atbild par pašnovērtējuma ziņojuma pēdējo redakciju.
Kvantitatīvi:
– pedagoģiskas padomes sēde “Iestādes pašvērtēšanas sistēmas pilnveidošana”;
– praktiskais seminārs “Pašvērtējuma posmi” (gan pedagogiem, gan tehniskiem darbiniekiem);
– par 25% pieaug visu gatavība iesaistīties pārmaiņu īstenošanā izglītības iestādē;
– 3 darba sanāksmes par pašvērtēšanu izglītības iestādē;
– iestādes pašvērtējums saskaņā ar IKVD ieteikumiem.
2. Lietpratībā un aktīvā darbībā balstīts mācību process, akcentējot valodas jomu
Plānotie rezultāti:
Kvalitatīvi:
– veidot izpratni par valodas struktūru – ka skaņas un rakstzīmes (burti) veido vārdus, vārdi veido teikumus, cilvēki izmanto valodu saziņai;
– izglītojamie lieto valodu kā saziņas līdzekļi visās mācību jomās;
– attīstās izglītojamo runas prasmes atbilstoši izglītojamo attīstības līmenim;
– izglītojamo runas attīstīšanas procesā iesaistās un piedalās gan izglītojamie mācību centros, gan vecāki, gan pedagogi, gan atbalsta personāls (logopēde);
– izglītojamo attīstības vērtēšana runas jomā notiek regulāri, saskaņā ar izstrādāto iestādēs vērtēšanas kārtību.
Kvantitatīvi:
– katrā grupā izglītojamie patstāvīgi un radoši darbojas mācību centros, izmantojot valodu;
-1 izglītojošs seminārs valodas mācību jomā (skaņu izrunas kultūra, lasītprasmes), sadarbībā ar logopēdu;
– 6 nodarbības valodas jomā tiks vērotas un analizētas;
– 1 mācību un metodiskās literatūras izstāde valodas jomā;
– 2 izglītojamo radošo darbu izstādes;
-1 konkurss izglītojamo ģimenēm.