Galvenie uzdevumi
2022./2023.mācību gadam
1.Sadarbības ar izglītojamo ģimenēm veicināšana un ģimenes kā vērtības stiprināšana.
Plānotie kvalitatīvi rezultāti:
– iestādes administrācijas un darbinieku produktīvā sadarbība ar izglītojamo ģimenēm;
– izglītojamo vecāki (likumiskie pārstāvji) aktīvi piedalās izglītojamo attīstīšanas procesā;
– izglītojamo ģimenes aktīvi piedalās pasākumos un aktivitātēs;
– izglītojamiem ir izpratne par ģimeni kā īpaši aizsargājamu vērtību.
Plānotie kvantitatīvi rezultāti:
– 2-4 vecāku sapulces katrā grupā;
– 2-3 Iestādes padomes sēdes;
– 2-3 tematiskās lekcijas vecākiem;
-1 izglītojošs seminārs pedagogiem par sadarbību ar vecākiem;
– Tēvu, mātes un ģimenes dienu svinīgie pasākumi;
– 1 tematiskā izstāde;
– 6 nodarbības tiks vērotas un analizētas;
– 2 izglītojamo radošo darbu izstādes;
– 2 konkursi izglītojamo ģimenēm;
– regulārs administrācijas atbalsts vecākiem un pedagogiem.
2.Profesionālās un uz attīstību vērsta AS sniegšana mācīšanas un mācīšanās procesā.
Plānotie kvalitatīvi rezultāti:
– pedagogi savstarpēji sadarbojas, popularizē savu pieredzi AS sniegšanā un dalās pieredzē ar kolēģiem;
– pedagogi vēro citu pedagogu rotaļnodarbības un veic nodarbību analīzi ar 3P metodes palīdzību;
– jauniem pedagogiem ir sniegts kvalitatīvs atbalsts;
– administrācija regulāri sniedz AS visiem pedagogiem.
Plānotie kvantitatīvi rezultāti:
– 6 praktiskie semināri (rotaļnodarbību vērošana un analizēšana ar 3P metodi);
– 1 izglītojošs seminārs pedagogiem par profesionālās un uz attīstību vērstas AS sniegšanu mācīšanas un mācīšanās procesā;
– individuālās konsultācijas jauniem pedagogiem;
– administrācija vēro un analizē katra pedagoga 1 rotaļnodarbību mācību gada laikā;
– 2 pedagogu profesionālās darbības novērtēšana.