Gada uzdevumi

Galvenie uzdevumi

2024./2025.mācību gadam  

Prioritāte Plānotie sasniedzamie rezultāti
1. Izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstības veicināšana sadarbībā ar izglītojamo ģimenēm.

 

Kvalitatīvi:

– sistemātiska daudzveidīgu mācību metožu izmantošana valodas un  lasītprasmes attīstībā;

– organizēti pedagogu profesionālās kompetences pilnveides semināri un konsultācijas valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– izglītojamo valodas prasmes un lasītprasmes ir attīstītas atbilstoši vecumam un individuālajām spējām;

– veikta vecāku izglītošana bērnu valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– vecāki sistemātiski līdzdarbojas izglītojamo valodas un lasītprasmes attīstībā, izmantojot valodas jomas satura lapas;

– ir papildināta un pilnveidota valodas jomas materiāla bāze.

Kvantitatīvi:

– 2-3 izglītojošie semināri pedagogiem par valodas un  lasītprasmes attīstību;

– 11-20 konsultācijas valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– 1 mācību un metodiskās literatūras izstāde par valodas un  lasītprasmes attīstību;

– katrā grupā ir izveidots lasīšanas stūrītis “Lasīšanas ligzda”;

– katru mēnesi pedagogi sagatavo valodas jomas satura lapu un nosūta vecākiem uz E-klases pastu un mudina vecākus līdzdarboties valodas attīstības jautājumos;

– ir ieviesta jauna tradīcija pirmsskolas grupās – katru mēnesi grupā organizēt  “Valodas svētkus” (bērni skandēs latviešu dzejnieku dzeju, latviešu tautas dziesmas);

– katrs pedagogs ir izveidojis  vismaz 1 valodas jomas metodisko līdzekli (spēle, interaktīvais materiāls utt.);

– katrs pedagogs izveido “Labās prakses mapi”, kurā apkopo savu pieredzi valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos,

– 11 valodas jomas nodarbības vēro administrācija;

– 11 atklātās nodarbības iestādes pedagogiem (valodas joma – tekstsveide)   tiks vērotas un analizētas;

– 1 pieredzes apmaiņas seminārs Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības PII  pedagogiem;

– izglītojamie aktīvi izmanto lasīšanas ligzdas;

– 80-90% izglītojamo piedalās valodas svētkos;

– 70-80% izglītojamo valodas jomas prasmes un zināšanas ir apgūtas atbildoši vecumam un individuālajām spējām;

– 100 % pedagogu pilnveidoja savu profesionālo kompetenci valodas un lasītprasmes attīstības jautājumos;

– 100 % izglītojamo vecākiem ir sniegta izglītojošā informācija par valodas un lasītprasmes attīstības jautājumiem E-klasē.

2. Izglītojamo patstāvīgas darbības un radošuma veicināšana sadarbībā ar  izglītojamo ģimenēm.

 

Kvalitatīvi:

– attīstīts izglītojamo radošums  atbilstoši izglītojamo vecumam;
– izglītojamie patstāvīgi darbojas  grupu mācību centros, patstāvīgi  darbojas ģimenēs, veic  pašapkalpošanu atbilstoši savam vecumam;

– izglītojamo attīstības vērtēšana  kultūras izpratnes  un pašizpausme  mākslā mācību  jomā notiek       regulāri, saskaņā ar izstrādāto iestādēs vērtēšanas kārtību.

Kvantitatīvi:

– grupu izglītojamie patstāvīgi un  radoši darbojas mācību centros;
– iestādē ir 2-3 interešu pulciņi;
– administrācija sniedz informāciju vecākiem par interešu izglītības iespējām ārpus izglītības iestādes;
– 4 izglītojamo radošo darbu izstādes;

– 3 radošo darbu izstādes sadarbībā ar izglītojamo ģimenēm;
-1 konkurss izglītojamo ģimenēm;
– katra grupa sagatavo 2 (bērni līdz 4g.v.)-3 (no 4 g.v.) teatrālos uzvedumus mācību gada laikā;

– veikta izglītojamo attīstības vērtēšana  kultūras izpratnes  un  pašizpausme mākslā mācību  jomā un   organizēta sadarbība ar vecākiem (vecāki  ir iepazīstināti ar vērtēšanas rezultātiem un iesaistīti bērnu attīstības  veicināšanā);

-11 nodarbības (kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību  joma / tehnoloģiju mācību joma)  vēro administrācija.

3.Vecāku līdzdalības veicināšana  bērnu vispusīgās attīstības sekmēšanā.

 

 

Kvalitatīvi:

– vecākiem ir izpratne par sadarbības ar pedagogiem nozīmi izglītojamo attīstības jautājumos;

– pedagogi sistemātiski veic vecāku informēšanu par mācību procesu un bērnu attīstības jautājumiem;

-izglītojamo vecāki sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos.

Kvantitatīvi:

– 1 kopsapulce vecākiem par sadarbību izglītojamo attīstības jautājumos: iestādes atbalsta komandas darbs, informācija par iestādes plānotajiem pasākumiem, pašvaldības Sociālā dienesta atbalsta iespējas (psihologs, smilšu terapija, pabalsti u.c.), programma STOP 4-7, Rēzeknes pamatskolas – attīstības centra un Rēzeknes skolu piedāvājumi, informācija par interešu pulciņiem un maksas pulciņiem 2024./2025.m.g.;

– 1 grupu vecāku sapulce sadarbības veicināšanas jautājumos: informācija par sasniedzamajiem rezultātiem pa vecumposmiem un vecāku līdzdalības iespējām, informācija par plānotājiem pasākumiem sadarbībā ar vecākiem, informācija par konsultāciju laikiem un vecāku nedēļu;

– 1 izglītojošā lekcija vecākiem;

– 100% pedagogu ievieto informāciju par mācību procesa norisi un bērnu attīstības jautājumiem vecākiem E-klasē;

-100% pedagogu iepazīstina vecākus ar bērnu sasniegumiem 2 reizes mācību gadā E-klasē un klātienē;

– visi pedagogi izstrādā un realizē konsultāciju grafiku grupas vecākiem;

– vecāki regulāri iepazīstas ar informāciju E-klasē, apmeklē vecāku sapulces u.c. aktivitātes;

– organizēt vecāku nedēļu (atvērto durvju dienas);

– 70-80% vecāku sadarbojas ar pedagogiem bērnu attīstības jautājumos.

 

 

 

 

Skip to content